2_kucukoglum Kızlar bebeğim 36 gunluk emdıkten sonra gazı cıksa da cıkmazsa da burnundan sut gelıyor emme sırasında degılde emme eylemi bittikten sonra oluyor bu durum korkmalıuyım
Sultanz 2_kucukoglum her emme den sonra mı geliyor. Bir de emzirdikten sonra dik tutun bir süre yatırmayın. Ben bir kaç kere boş bulunup emzirdikten sonra düz yatırdım hep ağzından burnundan geldi
Deletedmom6262 2_kucukoglum 2 gün önce ilk defa yaşadım bende emerken oldu ama yanlış emzirme pozisyonu diye yazmış büründen nefes alamayınca süt akarmis
2_kucukoglum Sultanz her memeden sonra degıl ama bugune kadar 8 defa oldu diyebilirim 15 gunlukken basladı
2_kucukoglum Sultanz yanı emzırdıkten somra 5 dakıka sonra fılan yatırıyor yemek de ne bılım baska isle ugarsunca cok kucagımda tutmuyorum aradan 10 dakıka gecıyor bu durum oluyor
Sultanz 2_kucukoglum ben emzirdikten hemen sonra emzirirken de bazen çıkardığı oluyordu ama bitti sonra. önemli bir şey yoktu r muhtemelen.
Elisaninannesi35 Fazlalık sütü burnundan da atabiliyor , çok sık olmasa da bende yaşadım bu durumu ilk olduğunda çok korkmuştum ama korkulacak birşey yok diye biliyorum tabi çok sık oluyorsa bı doktoruna danışmanızı tavsiye ederim
2_kucukoglum Elisaninannesi35 olabılır emzirme pozisyonundan oldugunu dusunmuyorum. Analık duygusu işte insan kafasında soru ısareti bırakabıliyor