Mihribanelf ek gıda falan almaya başladığı için benim bebeğim de igrenmisti mamadan. Tadını sevmedi. Mamayi yapıp içine biseyler katiyordum meyve, ev yapımı cici bebe falan. Tadı güzel geliyordu öyle içiyordu. Bizimki ayran da çok seviyordu. Yoğurt katiyordum mesela ayran gibi oluyordu ama içinde formül mama da vardı yani. Gece uyumadan önce de yulaf ve irmikle meyveli kaşık maması yapıyordum. tok tutuyordu