Üç hafta önceye kadar herşey çok güzeldi ek gıdasını alır ve sütünü içerdi bir anda hiç birşey kabul etmez oldu verdiğim lokmaları ağzında bekletip sonra çıkartıyor ara verelim dedik bir kaç gün bekledik ama yine yemiyor disimiz hala yok ve bu aralar bir de grip atlattık neler yapmam lazım kilo kaybı da var şuan anne sütünü bile zorla içiyor 6/7 saat hiç bir şey yemeden duruyor lütfen anneler ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz kilosu normalden ileri gottigi için doktr normal dedi ama iyice halsiz kalacak tekrar hasta olacak diye korkuyorum