Mery103 N-B İlk dozunda yaşamadık böyle bir şey canım ikinci dozunu da salı günü yaptiricaz ama yan etkilerine baktınız mı ya da genel de kaka da kan olunca bir şeye alerjisi olduğunu okudum hep
Daphne2021 N-B biz yaşadık alerjisi çıktı sonra ama yinede 2.dozu oldu bebeğim ondan sonra daha fazla kanama oldu doktor aşı daha önemli dedi şuan diyeti yavaş yavaş açıyoruz
N-B Mery103 evet canım bende hep öyle okudum ama doktorumuz rota aşısı yapabiliyor takip edelim dedi yaşayan var mı ondan sormak istedim