Akinezgi Kizlar dun 3.doz asimi oldum emzirdigim için çocuğum aksam bi anda çöktü atesi cikti huysuzlandi iştahsız oldu hic bise yemiyor 11 aylik su an atesi 39.3 te varmi böyle bir şey yasayan!!
emayy Akinezgi bende salı günü oldum 3. Doz aşı o gece çok huysuzdu karnından sesler geliyordu O gece hiç uyumadım sağlık ocagına götürdüm aşı olduğun için ishal bile olabilir dedi bende aşıdan kaynaklı olduğunu düşünüyorum
PurpleTail 3.dozu olmayı düşünmüyorum ama 2 doz biontech olduğumda herhangi bir etkisini görmemiştim bebeğimde. 🤷♀️
Merakettim Geçen hafta 3. Aşımı oldum. Ben çok rahatsızlandı, 3 gün sürdü. Yerimden zor kalktım ama bebeğime hiçbir şey olmadı. Zaten önce doktorumuza sorup onay almıştık. Çok şükür etkilenmeden atlattı.