Kızlar bebeğim 7 aylık biz tam 7 aydır koyun koyuna yatıyoruz 🌸🥰 bı ara uykusu çok bozulmuştu diş, atak vsvs şuan iyi ama ben odasını ayırmanın tam zamanı olduğunu düşünüyorum hazır bensiz de uyuyabiliyoken tekrar bana bağımlı olmasın uykuda çünkü benim en ufak hareketimde oda kimildaniyo yani kaliteli bı uykusu yok ne benim ne de onun.. ama annem ve eşim bana anlamsız bı baskı yapılıyolar. Nasıl ayiracaksin şuan onun yeri senin koynun kendinden koparma tarzı şeyler söylüyorlar sanırsınız çocuğu kapının önüne koyucam. Bende etkilenip vicdansizlik mi yapıyorum acaba diye düşünüyorum hala da kararsızım biraz daha büyüse mi yoksa şimdi ayırsam mi odasini bilemiyorum.