tostosata bak benim bebeğim 2300 doğdu 55 günlük 4250 olmuş doktor şaşırdı. Gaz sorununun sebebinin bu olduğunu söyledi ve çok yavaş akisli bir biberonla 20dk boyunca beslemeyi söyledi. Bebekler 20 dkda doyarmis ama gazlı bebekler doysun doymasin emmek.istermis o yuzden de biz ac sanıyoruz 😔 çok yiyor sindiremiyor gaz oluyor ağlıyor qc sanıp daha da veriyoruz kısır döngü 😪 benimki 2 saatte 1 60 cc içiyordu zorla 3 saatte 1 e çıkartıyorum