Kızım 2 ay 10 günlük grip oldu öksürüyor sürekli balgamı var bogazında burnunu temizliyorum ama öksürüğü gitmiyor sürekli üst üste gözleri yasarıyor çocuğun hapşırık da sürekli var doktor aferin surun birde b ile başlayan öksürük şurubu yazdı varmı önereceğiniz bişe 🥺bu arada bol bol emzirşn demeyin beni 1,5 ay emdi bıraktı mama ile devam ediyoruz