basakhanim34 Kızım 9 aylık alıştırma bardağıyla su içmeyi hala öğrenemedi. Nuk marka almıştım sadece diş kaşıyor suyu çekmiyor. Daha yumuşak uçlu bir alıştırma bardağı olarak ne alayım ya da pipetli bardak mı daha iyi olur?
Mugerrr basakhanim34 bizde de aynı sorun var. O yüzden su içemiyor. Bende biberon denemeyi düşünüyorum