kızlar 1 Şubat’ta spiral.taktirdim.ondan dolayı 2 -3 gün. hafif kanamam oldu .bir hafta sonra gittiğimde spiralin oturmuştu yerine kontrallarde.
bugün hafif bir kan gelmiş bu spiralin kaydiginin mi göstergesi yoksa doğum sonrası adetin mi kafam.karisti bu konuda .spiral kayınca ağrı filan da oluyormuş ama onlar olmadi bende