Syldzn1 seni çok iyi anlıyorum bende çok korkuyorum ama doltor günde 4 defa yapman gerek diyince mecbur yaptım korka korka sıkınca bebeğim nefessiz kalıodu tabi bi hafta boyunca devamlı değil.Ama mecburdum çünkü bebeğin burnunun tıkalı olması daha tehlikeli.Alışıncaya kadar fizyolojik suyu damlatıp çekin aspiratörle.Suyu tazyikli sıkınca daha iyi temizlwniyor ama ben korktuğum için devamlı yapamıyorum.