3yasakadarsifirekran Melake bende oldum doğumdan sonra 50. Günde hala devam ediyor az az ilk çok geldi aşırı hemde şimdi lekelenme tarzında kasıklarım falan ağrıdı ilk günler
Melake 3yasakadarsifirekran benımde suan aynı regl ağrısı kasık ve bel ağrısı birde evlenince regl ağrısı geçer derlerdi evlendik cocuk olunca dedi yine aynı ağrı beni bırakmıyor😂 cok siddetli ağrım oluyor benim
Honki_Ponki Melake evet ben her ay oldum 40 kım çıktı ilk hafta oldum zaten sonrası her ay döngülü oldum yani şaşırmanı anlamadım açıkcası her kes hemen olmuyor evet bazısı 6 ay da bazısı 1 yılda ama normal olanı zaten her ay olmak ve 40 kın ardından.
Saziyersin Melake oyle bi gecen ay 1 hafta gecikti bir korktum ki anlatamam 😀onceden teste cift çizgi icin dua ederdim simdi tek icin
Melake Saziyersin 😂 valla bende korkuyorum cok dikkat etmek lazım Allah olmayanlara versin evlatlarımıza uzun ömürler versin 🙏
Melake Honki_Ponki ben 6 ay dan önce olmam sanıyordum. Tabiki sevindim 11 aydır regl olmuyorum ve inanılmaz ödem var rahatlarım en azından