Merhaba güzel anneler. Bebeklerimiz için hep iyisini ister araştırırız ya, annelerin tecrübelerinden de faydalanırız.Bu yüzden siz değerli annelere sormak istiyorum. Kızım 3 ay 3 günlük bugün. Ona oyun halısı ve kanguru bakıyoruz. Fısher prıce delüks piyanolu modelı, bandıgo tekmele oyna yada seruven ormanı oyun halıları arasında kararsız kaldık, fiyatları da biraz pahalı biliyorsunuz. Bide aktivite masası aldık zaten oynaması için, bu yeterli olur basit bi oyun halısı mi alsam bilemedim. Sizin sevimli yavrularınız oyun halısında güzel vakit geçiriyor mu, çok özellikli olmalı mi, basit olanlarda yeterli?🙄🤔 Bide kanguru için önerileriniz nelerdir, alırken nelere dikkat etmek gerekir ve kullanıslı, sağlıklı mı kangurular?🤔 Şimdiden düşüncelerini paylaşan tım değerli güzel annelere teşekkürler 😊