Mommy35 Göğsüm yara falan değil ama sağdıkça çok ağrımaya sızlamaya başladı artık dayanamıyorum. Lahanayı haşlayıp mı kullanmalıyım?
Aycnnnn Mommy35 buzluğa atılıp soğuk yapılıyor diye biliyorum ama yine üstte kalsın belki daha iyi bilen biri gelir
Epifenomen-gkc Mommy35 hayır haşlanmıyor. Biraz ıslatıp olduğu gibi buzluğa atın donunca direkt göğsünüze koyun
-erCansu- Mommy35 dokapta sogutup göğsünüze koyun ısındıkca değiştirin bide nohut sertken buzlukta sogutup onla masaj yapmak çok iyi geliyor
Mommy35 Aycnnnn -erCansu- Badehandeyldz Epifenomen-gkc çok teşekkür ederim 🙏 göğsümün koyu renkli kısmı ve ucu çok ağrıyor sızlıyor. Sağıyorum süt geliyor ama sağdıkça rahatlamıyor ağrı artıyor. Mastit olsa böyle mi olur? Zonkluyor resmen
Epifenomen-gkc Mommy35 evet öyle oluyor bebek emmezse bile sürekli sağmaya çalışın çünkü süt birikip orada toplanabiliyor
Aycnnnn Mommy35 sıcak suyla masaj yap bebek emerkende ağrıyan yerlere masaj yap ki açılsın tıkanan yerler ve şık sık aktif emzir iyi bosaltsın mastitte en iyi çözüm sık sık emzirmek fazla sağım yaparsan tazik olusturursun ve tazik yüzünden zor emer bebeğin
Secilllll Lahanayı 15 20 dk buzdolabına at sonra soğuk bir şekilde koy ısındıkça değiştir ve ardından bebeği emzir yada sağ canım
Eftelyaelin Mommy35 üç saat uzun bir süre iki saate bire indir sürekli sağıp boşalt inşallah şifa bulursun bebişine de şifa olsun pompanın ucu rahatsız ediyorsa elinle sağ muhakkak bir video izle doğru sağım yap elinle sağarsan acısı daha az olabilir 🍀
Tugceonrdml_ Geömiş olsun öncelikle rahatlamanız için cam şişeyi sıcak su ile kaynatıp göğsünüüze pompa görevinde kullanırsanız süt akıcaktır veya el ile sağımı deneyin