SeverusSnape Metehan02 kızım için birçok bez denedim. Goon yumuşaklık ve emicilik olarak güzel ama sızdırıyordu benim denediğim dönemde. Prima kullanıyorum kızım için. Çok pahalı cidden ama her beklentimi karşılıyor.
Yagmursonrasitoprakkokusu Metehan02 oğlum 15 aylık, birçok bezi denedim. Şu an baby me kullanıyoruz öyle harika bi bez değil. Goon dan memnun kaldım en çok
Familyboy Hangisi ucuzsa onu almaya karar verdim artık zamlar sağolsun bizi bu hale getirdi marka görmez oldu gözüm