Aselinannesi0655 Kızlar bebegine kefir veren var mı artık 1 yaşımıza 1 ay kaldı kefir çok önemli probiyotik ve kalsiyum kaynagı veren var mı kendim evde becerip yapamam hazır alıcam
Epifenomen-gkc Aselinannesi0655 migros kefirzadem çok iyi. Altınkılıç da olur. İkisi de çok güzel ama meyveli almayın sade alın meyve katacaksınız da siz kendiniz evde katın
Aselinannesi0655 AytenMina normal içiriyosunuz sanırım doktorumuza da danışıcam da yine de sormak istedim miktarını neye göre ayarlıyorsunuz
AytenMina Aselinannesi0655 yemekten sonra içiriyordum ben kendisi ne kadar içmek isterse ama cok sevmiyordu yarısını içiyordu bende zorlamıyordum. Yogurt cok yiyor cünkü günde 3 ogun fln o yüzden kefiri cok zorlamadım
agacsizkoala Aselinannesi0655 altınkılıç alıyorum , küçük şişelerden alıyorum günde bir taneyi bitiriyor
Epifenomen-gkc Aselinannesi0655 bir çay bardağını geçmemeli. Ben küçük boyunu iki günde içiriyorum kızıma bazen üç bile oluyor.