Kızım 20sinde 17aylıj olucak.Biz yavaştan başladık(1haftadır)lazımlık aldık.Çiş yapan bebek almıştım,lazımlığı var onunda.Lila’nın çişi gelmiş hadi gel çiş yaptıralım gibi oyun oynadık.Alıştı.İlk başta lazımlığa oturttum,alıştı birkaç güne.2gündür yapıyor çişini,Konuşuyorum onunla çişin ,kakan gelince buraya yapacaksın gibi,Gelecek aydan itibaren bezi tamamen çıkarmayı düşünüyoruz