Ndrg-12 Hanımlar sütüm henüz tam gelmedi mama takviyesi yapıyorum ama ona rağmen idrar çıkışı çok az. Doyuyor eminim. Ve idrarında kırmızı lekeler oluyor her seferinde. Başına gelen var mı?
Minnakkk Ndrg-12 ablamın bebeği oyle oldu doktor yetersiz beslenme demişti Bi Kac gune duzeldi bol bol emzirin emdikce sutunuz artacak
Ndrg-12 Zeynep4646 sütüm tam gelmedi ama geliyor damla damla da olsa. Mamayı da zaten memeyi emerken şırıngayla aradan veriyorum. Alerji olmaz umarım
Ndrg-12 Adarr idrar çıkışı nasıldı az mıydı? Kırmızı leke de var mıydı? Benim ikinci bebeğim bu. İlkinde de oluyordu ama o yetersiz beslenmeden kaynaklıymış sonradan anladım. Bunu besliyorum yine kırmızı
Adarr Ndrg-12 normaldi benimki. Damla damla geliyordu benimde. 3. Günden sonra süt gelmeye başladı zaten
Minnakkk Ndrg-12 ilk 40 gyn bebeklerde doyma kriteri gun içinde 3 tane 1tl buyuklugunde kaka yapıyorsa doyuyordur bence sütünüze guvenin ve emzirin hersey duzene girecek ama tabi siz yine de doktora sorun
Adarr Ndrg-12 sütün geldikten sonra düzelecektir yavaş yavaş. Yine de için rahat etsin diye doktora götürebilirsin. Ben mama takviyesi de yapmadım bu arada.
Minnakkk Ndrg-12 su vermeyin o kadarcık bebeye yorumlarda oyle yazmıs lar daha kac gunluk bebek sonucta bence siz doktorunuza sorun en iyi seyi o söyleyecektir
anayimbennana Ndrg-12 canım genelde mama kullanan bebeklere su takviyesinde yapıyorlar susuzluktan da olabiliyor o kırmızı lekeler bizdede olmuştu
anayimbennana Ndrg-12 evet sadece meme ile beslenmesine rağmen gün içinde ⅔ çay kaşığı su verdim doktorum mama kullanıyorsan dağa fazla ver demişti tabi siz yinede danışın