Aynı sıkıntı bızde de var. Doğduğundan berı kullanıyorum 3 aylık oldu. İçiyor ama bır saate yakın hop yıne aç. Gece gunduz fark etmıyor. Sindirimi kolay dıye mı acaba. Tamm ıyı mama gaz kabızlık hıc yapmadı ama bu kadar sık acıktırması normal a mı bılemedım