meraklibiranne atak döneminde olabilir. Sizin ilk tercihiniz televizyon olmasın bence. Herhangi bir karşılık alamıyor çünkü televizyondan, sadece izliyor. Cevap yok, soru yok, sohbet yok. Bu zararlı aslında. Mümkün olduğunca çıkıp dolaşsanız, biraz yorgun düşse, temiz hava alsa, belki bir öğününü parkta yese. Size de değişiklik olur. Bunu rutin haline getirirseniz alışacak ve hatta belki de sevecektir bebeğiniz.😊