Arkadaslar mustela konak onleyici sampuan kullanan varmi aranizda ? Kizim da geciremedigimiz konak var bebekken her banyo oncesi zeytinyag surer yarim saat bekletirdim sonra azalmaya basladi simdi saclari ciktigindan fazla gorulmuyordu gecen aksam bi baktim ki baya coğalmis yine. Trendyoldan yorumlara baktim cogu kisi memnun kalmis ama buradanda sorup oğrenmek istedim kullanip konaklarin yok oldugunu gören varmi aksam esim eczaneden aldi ama henuz yikayamadik dun aksam. Mustelanin atopik ciltler icin olan sampuanini kullaniyorduk kizima cildindeki sorunlardan dolayi 3 ayliktan beri ondan çok memnun kaldik bir daha cildinde sorun olmadi sukurler olsun. Bu sampuani kullanip memnun kalan varmi aranizda ?