Havvis bebeğim 2 aylıkken bizde geçirdik. Bebeğimde maalesef geçirdi. Ateş çok yükselmediği için bir yorumda bulunamam ama öneri olarak genel hatlarıyla şunları söyleyebilirim, ne oursa olsun mutlaka maske takın. Bebeğim covid nede olsa diye düşünmeyin. Yakın temas kurduğunuz her an maskeniz kapalı olsun. Sık sık emzirin, en iyi ilaç emzirme. her emzirme öncesi ellerinizi ve göğsünüzü temizleyin. Her saat başı, tüm evi havalandırın. Ve lütfen arada sizde balkona çıkarak hava alın. Bu sizin suçunuz değil, bunu kabullenin. Doktorunuza sorun yinede ama ateşi çok çıkmadan yükseldiğini anladığınız an ılık bir duşa sokun, daha da çıkmasını engeller. Doktorumuz bize her 2 saatte bir burnunu serum fizyolojikle açmamızı söylemişti. Pek hoşlanmıyorlar ama solunum yollarının rahatlaması için çok önemli.