Annesinin_minik_oglusu o beceremiyorum hissi herkese oluyor bence. Sonuçta bilmediğimiz bir şey, anca öğreniyoruz. Her adım yepyeni bir macera. Siz iyi olursanız bebek de iyi oluyor. Sakin olmaya, mutlu olmaya çalışın deyince saçma gelecek biliyorum ama bebek bunları hissediyor. Düşe kalka yapıyoruz hepimiz. Kesinlikle yalnız değilsiniz. Rahat olun, her şey güzel olacak ☺️