Bir kez bile kullanmadım kızlar bebeğim biraz yapılı bi bebek çok ağır olduğu için belimde sorunlar var taşıyamıyorum isteyen olursa iletişime geçebiliriz sıfır 199 tl ye almıştım etiketini çıkardım ama paketiyle duruyor hala kargo size ait 150 tl ye satıyorum gerçekten hiç kullanılmadı eğer bi yerinde hata bulursanız tekrar iade alabilirim 😊