Nurayagiz Benimki sağa alismis 10 gündür devamlı yastıkla destekleyerek sola yatiriyorum orayada alissin diye 2 bucuk ayligiz yeni doğduğu zaman sag sola yatirmasi kolaydı smdi artık sadece bir tarafı istiyor yastıkla desteklemesem
Banu- Nurayagiz kendim uyumazlarsa yüz üstü. Uyuyuyacağım zaman sırtüstü olarak yatırıyorum 9 aylık nerdeyse. Sabaha kadar birçok şekilde dönüyor tabi kendi.
birkupalatte Nurayagiz 4 aylık kendi hep sağa yatar ben uyurken sürekli sağ sol çeviririm. Yuvarlak kafa yastığında yatıyor
GzmmK Nurayagiz bizim de hep sağdı sonra ben çevirerek sağ sol bayağı düzelttim 3. Aydan sonra da kısa süreli düz yatırdım hep yanındaydım şimdide genel de sola yatırım kendinizi zaten değiştiriyor 6. Ay bitiyor bizim
Banu- Nurayagiz nerden baksanız 5-6 ayına kadar sizin gibi ben de yastıklarla sağdan soldan destekleyerek yatıştırdım. Ama hareketlenince durmamaya başlıyorlar bizim yatırdığımız gibi
Nurayagiz Banu- evet şimdi bile dönüyor döndükçe bende diğer tarafa donduruyorum bir tarafa alışırsa boynunu çevirmekte zorlanır diye düşünüyorum çünkü
Nurayagiz GzmmK 6 aydan sonra heralde artık kendileri istediği şekilde dönüyor dimi müdahale edilemiyor canım 😁