Son iki aydır bebeğim geceleri ortamizda yatmasına rağmen çok ağlıyor gözler kapalı şekilde… Son üç gündür agliyo beni istkyo kucağıma alıyorum öyle uyuyor… Dişleri iki tane var ama şu gece ağlamasına dayanamıyorum artık.. kaynanamgilde rahat uyuyoyor evde öyle değil çok tükendim araştırıyorum net şekilde şudur sundandir diyemiyorum