Ogretmenanne52 sürekli yerse iştahı açılmıyor benim kızımın. Aksine daha az yiyor. Hatta ana yemekleri yemek istemiyor, sürekli atıştırmalık arıyor. Havuç, salatalık, elma, kraker gibi.
Öğün aralarını açmak kesinlikle ana öğünleri yemesi için çok faydalı. Ben de ara öğünleri kaldırmıştım ana öğünlerini yemesi için. Sürekli atıştırma şeklinde beslenmeye başladığı için et, balık, tavuk, sebze, pilav bile yemiyordu. Öğünleri reddediyordu yani.