Sedaydogdu yo kendinzi kötü hissetmeyin anneyiz diye robot değiliz ki bu süreçte normandan fazla yorulup uykusuz kalıyoruz gayet normal bunlar dikkat etmek takibi gerek ama ufak tefek böyle oludugundada üzülmeyin bende çok üzülüp en ufak şeyi kafaya takan biriyim kendimize yapıyoruz vallahi gelip geçici şeyler sonuçta içinizi ferah tutun