MIKET Bebeğim 54 günlük bezden ve bezi açtığımda yaparken gördüğüm ya da yaparken sesinden anladığım kadarıyla çoğunlukla sulu yapıyor sevgili annelerim bu normal mi? Bazen yeşil bazen sarıya yakın oluyor rengi
Hilalderin MIKET cNim benim bebegimde 22 gunluk baya civik hardal sarisi kaka yapiyor su gibi boyle normal diye dusunuyoorm
Rumeysasaral MIKET tabikidd norml canm sevinki sivi yapiyor kabiz olmuyor. Bnm bebegim 4 aykik halı sıvı ve sarı yapiyor
MelinayAsel29 MIKET yeni dogan ilk siyahimsi yesil olur icindekileri atar anne karninda birikenleri Altin sarisi givi parlak ise rengi sarilogini atıyordur. Ama anne sutu alan bebek ilk aylarinda hep civik yapar. Kızımda bez hemen emmezdi banyoda cikarip yıkardım. Ici sivi dolu olurdu. Tazzikli yapmq sesini de yeni doganlarda ayri bi keyifli sesi ya 🤗
MIKET Hilalderin bizim yeşil sarı karışık sanırım normal sanki bu kadar sulu değildi başlarda ya da miktarı azdı büyüdü daha çok emiyor miktar fazla olunca mı dikkatimi çekti anlayamadım
MIKET Glittery üşüttük mü diye düşündüm de sanki bu kadar değildi 1 hafta öncesinde ya da ben anlayamadım tecrübe de yok korktum
MIKET Rumeysasaral ohh tamam o zaman üşüttü diye korkmuştum ya da bağırsakta bişey mi var dedim analık işte hemen kafada kuruyorum sağolun
MIKET MelinayAsel29 evet dediğiniz gibi oldu siyah ilk 3 gün sonra rengi değişti sarılık olmadık parlak sarı da hiç yapmadı yeşil ya da sarı sarı-yeşil karışık yapıyor evet o dediğiniz tazyikli kaka bizde de var sesi de duyuluyor demek ki normalmiş çok teşekkür ederim ilginize 🙏🏻
Glittery MIKET aynen ben de cok tecrubesizdim doktoruna sormustum normal korkulcak bisey yok demisti kati gidaya gectikten sonra duzeldi
Moonlightttt MIKET ek gıdaya geçene kadar sıvı olması çok normal,katı olursa kabız iyi demektir.kaka yaparken bak bakalm köpüklü mu (gazdan olur) hem köpük hem yeşil olup uzun süre böyle olursa bı doktor a göturevilirsn ama geçici bı sureyse olur normal