Seda23Yusuf Deletedmom636262 ikinyasina girecek oğlum 1saattie ayaktayız çizgi film izledim yedik içtim sallıyorum bakalım ne zaman uyuyacak ins uyanmaz geri uykusuzluk çok kötü
Deletedmom636262 Seda23Yusuf Dilleri olsada konuşşsa neden diye 🥴 gelll diye bağırıyor oğlum neden diyorum cevap yok
EslemDilan Deletedmom636262 10a doğru uyudu bu satte kadar 4 5 kere kalkti. En son kalkış saat 4. Suan saat 5.17 hala salliyorum.
Mercimek26 Deletedmom636262 çok geçmiş olsun. Hep öyle olur zaten aksilik bir başladı mı bitmez. İnşallah son olurda bu aksilikler bida yaşamazsınız.
Deletedmom636262 Mercimek26 valla öyle gezmeye çıktım oğlum için eve geldim bu halde yemek yediğim bile yok ayakta bişeyler yedim o kadar
babyfaceee Deletedmom636262 uyanmiyo inşallah uyanmaz sabah yarım kalan ombrekim paketlerini attirvam erkenciyim 🤣🤣