Aptamil ve bebelac çok kabız yaptı Hipp combioticle düzeldik Sdece havalar çok sıcak olduğu için daha sulu yapmam gerekti çünkü kabız olmaya çok müsitiz Eczacı arkadasım da aptamil ve bebelacı önermedi hipp güzel dedi Evolvia bilmiyorum benim doktorum da hipp ya da evolvia demişti