Eveettt kızlarrr bende çoğu annenin söylediği şeyi tekrarlıyorum.
"ÇOCUĞUM YEMÎYOR’
Ne yapacağımı şaşırdım kızlar oğlum 34 haftalık doğmuştu. Toparlanma süreci derken 5.ayda grip oldu kilo verdi o günden beri düzelemedik. Ek gıdaya geçtik yemiyor ısrar etmiyorum ama sütümde yetmiyor kilo alımı durdu minicik kaldı çok üzülüyorum 7 aylık şuan.sürekli farklı şeyler deniyorum.ama yok 1.5 2 saat sonra versemde yemiyor. Bir fikir verin ne olurr😔😔😔😔😔