Seymaarda35 2 aylıkken başladım. Gündüz annem ne kadar başı ağrır kızım yapma desede az uyuttum. Her uyku 2 saati geçmezdi gündüzleri. Ve ben götürüp yatırmazdım asla gündüz , oynayarak kucağımda gezdirerek ya da bebek arasında gezdirerek yorardım kendi uyurdu kollarımda ♥️ Öyle yatırırdım. Akşam olunca da 21:30 dan önce yatırmazdım. Gece emmeye uyanırdı kucağıma alıp emzirirdim kokumla uyurdu zaten. Tabi ki hep uyumadı gece , arada uyandığı sabahladığı, bazen artık uykudan deli olduğum annemin sabahladığı geceler çok oldu. Pes etmeden alıştırdım.