Kızlar zormu oluyor aranızda hem çocuğu olup hemde üniversiteye giden varmı. Ben bu yıl denemek istiyorum. Kendimden de eminim güzel bir bölüm kazanabilirim. Ama sorun şu ki tayin çıkınca nasıl yapicam orayı bilmiyorum ortalamayı yüksek tutmak gerekiyor bir şehirden bir şehire geçerken başarabilir miyim 🙄🤭