Çok zor bir süreç gerçekten önce bunu kabullenmelisiniz. Başladığınız da asla geri dönmeyin , kararlı olun. Bende aniden ve kötü kestm. Halâ çok üzülüyorum. İlaç kullanmak zorunda olduğum için , birşeyler sürerek vazgeçirdim. Kesinlikle bir süre size yardım edicek biri olmalı yanınızda . Geceleri babası uyutsun ya da başka bakıcak biri varsa . Sizi görmesin . Sürekli dikkatini dağıtmaya çalışın. İlk 1 hafta zor oluyor. Sonra yavaş yavaş unutuyo