Selam , benım bebegımde kusma yok denecek kadar azdı hırıltı burun tıkanıklıgı agızda bır sey vRmıs gıbı yutkunma/çigneme salya .2.5 aulıkken teshıs konuldu su an 3 aylık bıktım ınanın berbat bır sey sureklı gegırıyor yavrum dr bugun fızyolojık reflu 9 aya kadar devam eder dedı