selamm ay gerçekten umarım bir benim kızım anormal değildir. şöyle ki kendisi 19 aylık. büyüyen beşiği varsı ama nerden baksanız 1 yaşından beri o beşiği kullanmıyoruz çünkü bir kaç defa kendini atmaya çalıştı. neyse yatağın içindeki yatak var ya onu alıp yere koydum. 7 aydır yaklaşık öyle uyuyoe ayağımdq sallıyorım öyle oraya koyuyorum yatıyor. son. 1 haftadır ondanda vazgeçtti tam yatıracağım kendini halıya atıyor yatağına çıkartsma uyanıyor tekrar halıda yatıyor. E havala soğuk üşür diye korkuyorum Nedir bu yahuuu gir yat annem normal yatağında dimi aaa