Merhaba anneler bebegim 3aylık 40ı çıktıktan sonra burnu tıkandı sürekli serum kulandım burnunu çektim ama Faydası olmadı daha çok hırıltılı oldu Ve Cigerlerine indigini söyledi doktorum ve evde hava makinası kulanıyorum birde antibiyotik yazdı Antibiyotik için enişlerim var kulanan varmı aranızda başına gelen varmı?