Ravzaberil udi hundi yağı veriyorum ben bebeklerime gunde bir çay kaşığı öksürük olduğunda cok iyi geliyor.Bazi yerlerde 2 yas alti onermiyorlar,ama ilaçlardada oyle yaziyor veriyor doktorlar yinede dozunu azaltıp.Bi araştırın isterseniz benim doktorum verebilirsin dedi.Ve hem enfeksiyonu temizliyor,hemde daha hızlı iylestiriyor.Surekli ilac kullanilinca da bağışıklık kazanıyor vücut ,bu seferde ilaca tepki vermiyorlar.birde tereyağını hafif eritip icine keciboynuzu ozu koyun oda bogazi yumusatiyor, balgami atmasına yardımcı oluyor.