Yselimannesii Dün 3 aylık oğluma uyuz şüphesi işe tedavi başlatıldı böyle bir durum yaşayan var mı? Ne kadar sürede geçti çok üzülüyorum çok suçlu hissediyorum bakamadım çocuğuma
Yselimannesii Mrv_aselmeva1 kızarıklıklar oldu isilik sandı doktor sonrasında arttı tekrar götürdüğümde uyuz olmuş dediler. İşin kötüsü sanırım bana da geçti 😞 nasıl kurtulacağız bilmiyorum
Ozge_AyazEfee Yselimannesii geçmiş olsun. Ya foto atma imkanınız var mı. Benim oğlumda da kızarıklık çıktı yayılmaya başladı ama kaşıntı yok. Dr sıcaktan dedi ama bence sıcaktan değil
Yselimannesii Atayım tabi de inşallah değildir çok kötü bir olay tüm aile tedaviye başladık birine bulaşacak diye kimseyle görüşmüyoruz her şeyi ütülüyorum