babyandmom1 Kızlar son zamanlarda sezaryen yerimde ve çok afedersiniz vajinamda aşırı bir kaşıntı hissi var bu neden olabilir doktora gitmeli miyim?
dnyerdm Kaşıntı enfeksiyon olabilir canm ondan olabilir mümkün olduğunca çamaşırını sık değiştir kuru olmasına dikkat et ve ütüle, doktora da git mutlaka ilaç losyon verebilir geçmiş olsun
dnyerdm babyandmom1 mutlaka gidin doktorunuz en iyisini bilir, eğer enfeksiyonel veya mantar gibi durum varsa esinizinde bı muayene olması gerekir malum cinsel birliktelikte bulaşma ihtimali oluyor yine doktorunuz yönlendirir sizi