Iki yillik bolumler on lisans.Dort yillik
bolumlerde lisans.Iki yıllık artık pek değer görmüyor maalesef.Ben 4 yıllık mezunuyum bankacılık okudum.Ama yararını göremedim.Bankacı olmak için önce mülakata giricem sonra sınava kazanırsam gişede biraz takıl.Sonra sınava gir bireysele geç.Uzun iş.🤣Bence 4 yıllıkda eb güzeli kamu yönetimi.Kpss istio ama en azından bitirip idari hakimlik sınavına girebilirsin.Var öyle arkadaşlarım.Yada imkanın varsa iki yıllık adalet okursun üstüne dgs girip hukuka çevirebilirsin inşallah hala öyledir.Çocuk gelişimi falan onlar artık talep görmüyor.Çok var okuyan.Arkadaşım işletme okudu yetmedi iki senede dış ticaret.Sonuç
beş sene pastanede çalıştı şuan halk bankasında bi senedir tapu teminata bakıyor.Memnunmu idare eder dio.Bu ulkede tıp,hukuk,öğretmenlik gerisi zor arkadaşlarım