Kızlar bebeğim 8 kilo olmuş sizce cok mu hem meme hem mama gidiyoruz geceleri sadece beni emiyor gündüzleri meme mama olarak ilerliyoruz reflüsü var ar mama kullanıyorum ama herkes kof kilo diyor cok moralim bozuluyor kafama takıyorum böyle cocugu oturtmaya çalışınca kendini fazla dik tutamıyor yığılıyor gibi oluyor kof kilodan diyorlar doğru mu yA bu kof kilo iişi bide kilosu cok mu