babyandmom1 Elimde bestiron demir damlası var yazdan beri kullanmıyoruz ferruma başlamıştık. Damla kahverengi ve ben böyle miydi hatırlamıyorum kullananlar beni bir aydınlatabilir mi?
elifizm babyandmom1 bende bu damlayı bu yüzden bıraktım. Kimi kırmızı , kimi kahverengi kimi beyaz diyor. Şikayet var sitesinde de böyle çokca yorum gördüm o yüzden başka damlaya geçmiştim..
babyandmom1 elifizm hay Allah ya şimdi nasıl anlayacağım hem içeriği temiz hemde biraz pahalı olduğu için elimdeyken kullanmak istedim ama🤷🏻♀️
elifizm babyandmom1 bende içeriği en temiz diye onu tercih etmiştim. Muallakta kaldım postu yukarıda tutun gündüz vakti eminim kullanan anneler ellerinde bulunan damlanın rengini yazarlar
ikizinAnnesi babyandmom1 kahverengi buay basladim ben de calkaliyorum. eczaneden aldim. beyaz diyen olmus sasirdim
babyandmom1 ikizinAnnesi teşekkür ederim kahverengi çoğunlukta olursa kullanacağım☺️ kaç damla veriyorsunuz?
ikizinAnnesi babyandmom1 biz prematureyiz 5.5 kg sabah aksam 5 toplam 10damla yazdi bazen atliyorum 5 damla oldugu oluyor
elifizm ikizinAnnesi yukarıda da belirttiğim gibi ilacın rengini herkes farklı söylüyor, şikayet var sitesinde de görselleir ile mevcuttu aylar önce bıraktım ocean markasına geçtim
Fatos4520 Rengi kahverengi damlanın bizde iki sefer kullandık ikiside aynı renkti bı eczaciniza aldığınız yere danışın bence
kartanemmm babyandmom1 kahve rengi. Uzun zamandır tek kullanidigimiz marka. Iyice calakalamak gerekiyor. Hic farkli rengi denk gelmedi🤷♀️