tazeannee_ 3ay 1günlüğüz iki bina yanımda ablam var oraya gittik, bi kaç kez evime yakın a101 var oraya gittik, bi kez mahallede yürüyüşe çıktık, bi kezde geçen kar yağdığında 5 dk çıkardım okadar yani 40ı çıktığından beri böyle parça parça yarım saat 5 dk hep böyle