Mucizem11 biz gece mamayı kesmekle başladık, sonra sallamayı kestim. Mamayı 2 kez veriyorum geceleri o da uyurken veriyorum. Bebeğim her uyandığında mama içmek isterdi, yarım saatte bir bir saatte bir filan. İlk zamanlarda mama isteği olduğu zamanlarda sakinleştirmeye çalıştım sallayarak, ikisini birden kesmedim sallamaya bir süre devam ettik. Sonra mama aramamaya başladı. Daha sonra salla dur yöntemiyle sallamayı azaltarak bıraktık. Ama pış pış ve temas desteğine devam ettim bir süre de. Çünkü tüm destekleri bir anda kesmek ters etki yaratabilirdi. Şu an da teması çok az yapıyorum, sırtını sıvazlıyorum hafif, sesimle beşiğin kenarından sesimle destek veriyorum o kadar.