Bende de durum aynı oğlum o sedyeye muayene için oturttugumda çığlığı basiyo doktorun dediğini zor anlıyorum, doktor sakinleştirmeye felan çalışıyor bende öyle ama bizi duymuyor resmen çığlık çığlığa ağlıyor muayene bitiyor dışarı çıkıyoruz susuyo ama gözleri felan nasıl yaş pıtır pıtır döküyor