Aycaasaf Kızlarr bebeğim 6,5 aylık ve yüz üstü koyuyorum kafası yere düşüyor durduramıyor sizinkiler kaç aylıktı emeklediklerinde? Daha zamanı var mı yoksa tereddüt etmeli miyim?
fatma_erva Aycaasaf Daha çok küçük 6 buçuk aylık bebeğin emeklemesini beklemek için biz 8 aylık olucaz sadece geri geri gidiyor emekleme yok ve kafama takmıyorum çünkü her bebek farklıdır kendisi istediği zaman zaten emekleyecek tir çok kafaya takilcak birşey değil bence sizde takmayın ☺️
BKumsal Aycaasaf Acele davranmayın cocuk daha 6,5 aylik. Kıyas da yapmayın kimseyle. Belki hic emeklemeden yürüyecek. Belki birkaç ay sonra emekleyecek. Az biraz sabır.
Kiziveannesii Canım her bebek aynı değiş kıyaslama herşeyim doğru bi zamanı var sonuçta benim kızım 5 aylık oturdu görümcemin oğlu 9 aylıktı kıyaslama yani
Aycaasaf Kiziveannesii oturmak bile istemiyor 🥺 ayakta dikilsin ve yatsın asla ne oturuyor ne yüz üstü duruyor😟
Aycaasaf fatma_erva ister istemez korkuyor insan oturmak bile istemiyor bide popo ve bel kısmının ortasında hafif morluk var dedim o sebeple mi acaba 🤦🏽♀️
Aycaasaf BKumsal inşAllah diyelim. Sabırsızlıktan değil. Kafasını tutamıyor oturmak istemiyor korkum bu🤦🏽♀️
Snowglobe Aycaasaf şuan çok erken ki şuan yüz üstü Bile durmazken emeklemeyi düşünmeyin. Her şey sırayla
Derya933 Aycaasaf büyük bir tuhaflık yoksa zamana bırakmak gerekiyor için rahat olsun, emekledi ertesi gün ayağa kalktı 🤷🏻♀️
Sinemisssss Aycaasaf belkide hiç emeklemez direk yürür belli olmaz her bebek farklı kızım daha desteksiz oturmadan 5 aylıkken sürünmeye 6 aylıkken emeklemeye başladı ama mesela buna rağmen yürümesini 13. Ayda oldu
Klymeneninatlasi Aycaasaf 10. Ayda bekleriz emeklemesini demişti doktorum ☺️ Ki emeklemek bir gelişim göstergeside değilmiş ☺️ Her bebek farklı ve kendine özel ☺️
Aycaasaf Klymeneninatlasi orası öyle de korkuyor insan yine de ister istemez bende götüreceğim bakalım ne dicek
Acemianne012 Aycaasaf 8 ay 20 günlük hic emeklemek istemiyor hic gayreti de yok ama ayakta durmaya bayılıyor ben zaten emeklesin istemiyorum cok cabuk hasta oluyor emeklerse o şekilde daha çabuk hasta olur enfeksiyon falan o yuzden hic kasmadim niye emekleriyor diye
Kizcek Aycaasaf ayca hanim emeklememesini sorun etmeyin henuz erken ama basini tutamamasini mutlaka cocuk doktorunuza ve bir pediatrik fizyoterapiste danisin. Fizyoterapist destegi gerekebilir🙏🏻
Liyyam Aycaasaf emekleme icin erkende canim basini dik tutamiyor diyorsun bu ciddi birsey normalde 1. Aydan sonra doktorlar gözlemleyin basini tutamiyorsa acilen doktorunuzq gosterin diye. Ama eger basta tutuyordu ise simdi emeklememek icinmi inat yapip dik tutmuyor acaba onu anlamadim yoksa hicbizqmanmi tutamadi basini? Ciddi birsey olabilir ki insallah yoktur 🌸