Birannebirfurki Kızlar selam bebeğim 1.5 yaşında ama tek başına büyüyüp adam akıllı kimseyi görmediği için konuşmuyo taklit yeteneği ve göz teması çok güzel bu yüzden oyun grubu araştırıyorum arkadaşları olsun açılsın diye var mı önerebileceğiniz bi yer?
Karali Birannebirfurki benim kızımda kimse olmadığı için konuşmada gecikti 3 yaşında kreşe başladı dili de açılmaya başladı, bizde Ankaraya tayin olacağız bende Keçiörende oyun grubu veya yarım gün kres arıyorum burada bekleyeyim😊
[silindi] Birannebirfurki sanatoryum da bi yer bulmuştum ama yorumlar çok kötüydü imkan varsa ankamall de macera adasını öneririm cok eğlendik gecen hafta gittik oyun grubu pek beklentimizi karşılamadı hadi annelerin kucağında şarkı söyleyelim hadi annelerle dans edelim vs ben macera adasini beğendim ovaciktayiz bizde
Babybloom Birannebirfurki aydınlıkevlerde giraffe Oyun atolyesi var, bir arkadaşım önerdi biz de ilk kez pazar günü gideceğiz. İnstagramdan bakabilirsimiz
[silindi] Birannebirfurki oyun grubu için biz 18 aylıkken haftada 2 gün goturduk 1 ay kadar sevmedik pek.macera adasında ise her yqs grubuna göre var bakici ablalar da var ama ben emanet etmedim oğlumla oynadik
ceyhunun_annesi Babybloom tesekkur ederim bakıcam bende gerçi bebiş küçük 9 aylık benim ama aklım da bulunsun 🤭