Hope77 bence antibiyotik vermeyin.. cok küçük.. ki inanın bu tür sıkıntılar icin cok ilerlemediyse gereksiz. Bizde de aynısı oldu doktorum gün içerisinde 3 kere serum yapın burnuna dedi. Ve buhar makinası. Senin cocugun en fazla 22 derece kabul eder oda sıcaklığını dedi sıcağı hiç sevmiyor dedi nemde %50 olsun yeter dedi hep böyle yaptık ve bir hafta içinde düzelmişti